2 dagen later - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu 2 dagen later - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu

2 dagen later

Door: angelinemarx

Blijf op de hoogte en volg Angeline

06 Oktober 2010 | Spanje, Salamanca

Ja we zijn weer 2 dagen verder sinds mn laatste berichtje.
Uh ja of ik veel heb ik meegemaakt, ja.
Gister weer naar school geweest, nou niet echt iets bijzonders gebeurd gewoon weer gelachen en oh die lerares van de conservatieles die spoort echt niet! Die is ook zo lomp en maf, die springt van hot naar her en beeld alles uit en tekent alles en stoot zich elke keer aan t zelfde ding aan t bord en pff lijkt me vermoeiend maar de tijd gaat wel zo voorbij.

Nou toen om 1uur weer uit en ben met Joselle naar de pimkie geweest want bijna alles was in de uitverkoop :)
Even oorbellen en een vestje gekocht en voor de rest was dr niet veel.
Toen half 3 lunch, we hadden eerst soep soort goulash ofzoiets en daarna iets heel lekker zou begot niet weten wat t is maar was wel lekker haha, en ja vandaag ook tijdens lunch zat Jeremy de hele tijd door zn handen te blazen ofzoiets echt te raar dus iedereen zat een beetje zn lach in te houden en te kijken totdat Maria Jose er is een keer wat van zei haha.

Uhm gister ook met de tapastour mee gegaan daar hebben we nog Marleen en Laura leren kennen uit duitsland/zwitserland en ik nog sophie en floor. Was hartstikke gezellig, naar 4 verschillende barretjes geweest in de eerste kregen we iets wat leek op een stuk taart en da was dan quiche met tonijn en balsamico, was wel lekker en beetje aparte sangria smaakte naar applecider. Daarna naar nog een, konden we goed eten en nog wat lol gehad met onze ''leider''.
Toen naar echt een klein typisch spaans barretje geweest waar zulke grote benen/hammen hangen en daarvan wat gegegeten :O! en daarna naar de leukste geweest weet niet hoe die heet maar was zo gezellig daar, zat een groepje spaanse jongens muziek te maken en te zingen, en wat oudere mensen uit onze groep gingen helemaal dansen en was super leuk!

Daarna rond half 11 gingen de meeste weg en Jo en ik bleven nog even wat drinken. Toen kwam de eigenaar/barman naar ons toegelopen en vroeg of we kennis wilde maken met die jongens want zijn zoon speelde daarbij. Nou hebben we maar gedaan, die leider van ons was er ook nog en die begon de hele tijd te lachen omdat het er best grappig uitzag omdat we steeds niet wister wat ze zeiden haha. Ook hebben ze voor ons wat nummers gespeeld en mochten absoluut niet praten ondertussen haha, maar hebben wel beetje ons spaans opgevijzeld. Ook maakte ik echt een zoon domme fout ze vroegen hoe oud we waren en ik zeg 'siete' oftewel 7 ipv 'diez y siete' 17 :P maargoed. daarna moest joselle gitaar spelen van ze en ik zingen, nou ik en zingen NO WAY! dus heb 1 zin gezongen van guus meeuwis en toen kon ik t niet meer, maar snel gestopt.
Ook bleef die man maar bier geven, gratis dus als we zeiden dat we niet meer hoefden zeiden ze weer ja maar je moet t aannemen want je krijgt het van m etc. ja is ook wel fijn dat we t gratis krijgen maar op een gegeven moment is t wel mooi geweest.
Ze hebben ook echt van die typische spaanse namen, Alejandro, Andrès, José en Cécaer en de andere ben ik kwijt (A).
Nou uiteindelijk maar s weggegaan maar was ook nog een Dutchnight en wilde we ook nog even heen, dus zijn we nog even heengeweest maar was zoo ontiegelijk warm dat we maar gegaan zijn.

Vanochtend even moeite gehad met opstaan, maar braaf naar school gegaan waar iedereen NL is dus paar er natuurlijk dr niet waren :P voor de rest uhm ja nog niet veel te vertellen.

En hoe is het daar verder??
Spreek jullie snel!

Kusjes,

P.S Mis jullie

• 07 Oktober 2010 - 12:50

Elly Marx:

hallo angeline,

puhh dat was zeker een leuke avond.meer daARVAN1 IK ZOU GRAAG EENS OM HET HOEKJE KOMEN KIJKEN.GENIET ER ZO VEEL VAN ALS JE KAN; WANT DAT KOMT NOOIT MEER TERUG. LEUK, DAT ER STEEDS MEER LEUKE LUI BIJ KOMEN! IK WENS JE MUCHO SPASS. LIEFS UIT KEULEN!!!!

• 08 Oktober 2010 - 17:54

Marij V.d.wiel:

hey, mooie foto,s en nu weekend. nu kun je ook de stad gaan bezichtigen.fijn weekend en tot horens liefs opa en oma