Mn tweede dag - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu Mn tweede dag - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu

Mn tweede dag

Door: angelinemarx

Blijf op de hoogte en volg Angeline

04 Oktober 2010 | Spanje, Salamanca

Jaja het is mn echte 2e dag vandaag hier.
Ben vandaag voor t de eerste keer hier naar school gegaan dus de wekker ging weer om 8uur, heel fijn.
Even wat ontbeten en rond 9uur aangelopen naar Mester.
Eenmaal aangekomen was ik echt rond aan t kijken, t is echt erg mooi!
De lokalen zijn klein ik zit met 9 mensen in de klas allemaal nederlanders en 1 is Belgisch en 1 is Duits. Misschien kennen sommige Chris uit Den bosch, hij heeft ook op het Sint-jans gezeten, die zit ook bij mij in de les.
Sommige zitten er al 2 weken en paar zijn er ook net begonnen.
Het eerste uur hadden we les van Nacho een jongen man die erg snel praat maar wel goed uitlegd. Hij gaf grammatica wat nou niet mn favorite vak is maar wel leuk om te volgen.
Het 2e uur kwam Marina een jong meisje en daar ging je alleen met zn allen mee praten. Ze ging alle delen van het lichaam opnoemen, en je even voorstellen en over medische dingen en ja zoiets was t wel :P Om 1uur was ik lekker uit.

Daarna met Joselle wat boodschappen gedaan en een telefoon gekocht voor hier in Spanje. Is wel beter alleen stond echt een klein spaans vrouwtje die hoge hakken moest dragen wilde ze een beetje fatsoenlijk boven de toonbank uitkomen haha. En toen we een kwartier moesten wachten stond er een oud spaans vrouwtje tegen ons te praten en heeft echt de hele tijd gezegt dat ze engels ging leren hier op een school omdat zij het niet kon en dr dochter wel of iets in die richting en zat steeds op dr mond en tong te tikken echt raar maar moeite gehad om mn lach in te houden haha.

Om half 3 weer gelunchd echt erg vet, friet met ei en chorizzo, smaakte een beetje vreemd maar was wel te eten, ook erg veel lol aan tafel gehad want mn gastmoeder was er nu ook Maria Jose en praatte steeds tegen Jeremy die niet goed spaans kon en kwam er steeds niet zo goed uit en Joselle die even een rood hoofd kreeg haha :P

Om 4uur ben ik samen met Marlène Salanmanca ingegaan en erg mooie dingen gezien, ik heb er ook foto's van gemaakt.
We zijn naar de kathedraal gegaan die behoorlijk groot is! en echt zo mooi de buitenkant. We hebben m daarna beklommen, erg mooi uitzicht en allemaal gangetjes, was erg mooi om te zien.

Daarna nog wat rondgelopen en naar La casa de las conchas, Conchas zijn schelpen en dat zie je terug op die muur (very interesting :P)
Maar daarna hebben we t belangrijkste gedaan, naar winkels gekeken, sorry jongens maar woo dr is hier een wekel echt de hemel, die heet blanco en daar hebben ze zulke leuken kleding/schoenen/tassen etc. en daarna nog wat winkels gekeken en vooral schoenen want sommige winkels zijn goedkoop.

Ook heb ik gister eindelijk skype kunnen installeren dus nu kan ik ook wat praten met andere in the netherlands.

Voor de rest ben ik een beetje moe en zit nu even rusig dit te schrijven.
Oja die 2 nieuwe jongens heten Claus en Christopher, beetje apart maar volgens mij wel aardig haha.


Voor de rest vandaag nog wat avond eten en nog wat dingen doorlezen en weer slapen waarschijnlijk.
Ik spreek jullie snel weer en ga even proberen om de foto's te plaatsen!

Kusjes,

P.S Mis jullie

  • 04 Oktober 2010 - 19:09

    Kim Van De Wiel:

    heeeyyyy angelientje.
    mooi en leuk om allemaal te lezen hoe je het daar hebt! echt nog heel veel plezier maar dat zal wel goed komen :)

    spreek je snel weer,

    x je nichtje

  • 05 Oktober 2010 - 13:13

    Mylene:

    Klinkt allemaal super gaaf en volgens mij zit jij in hetzelfde gastgezin waar ik toen ook zat!!! vraag maar keer haha. zat toen samen met julia en nomi daar.
    nog heel veel plezier daar en we houden contact
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Oktober 2010 - 13:14

    Mylene:

    Klinkt allemaal super gaaf en volgens mij zit jij in hetzelfde gastgezin waar ik toen ook zat!!! vraag maar keer haha. zat toen samen met julia en nomi daar.
    nog heel veel plezier daar en we houden contact
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Oktober 2010 - 17:47

    Elly Marx:

    hallo angeline, wat geweldig dat je al geschreven heb, heerlijk, wat fijn. opa is ook zo blij- ik heb het gevoel dat het erg naar je zin hebt. verder zo. heel veel liefs van oma en opa

  • 23 Maart 2012 - 16:56

    Joselle:

    Nou ang, Claus en Christopher, een beetje apart maar.. en kei aardig....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Salamanca

Recente Reisverslagen:

16 November 2010

Nog maar 2 weekjes hier :(

07 November 2010

Weer een goeie week gehad!

31 Oktober 2010

Maand voorbij.

25 Oktober 2010

Weer een weekendje voorbij.

22 Oktober 2010

Afgelopen week
Angeline

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 15220

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Stage Barcelona

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Salamanca

Landen bezocht: