Weer een weekendje voorbij. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu Weer een weekendje voorbij. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu

Weer een weekendje voorbij.

Door: angelinemarx

Blijf op de hoogte en volg Angeline

25 Oktober 2010 | Spanje, Salamanca

En het weekend is weer voorbij, dus ga maar even een blog plaatsen.

Vrijdag na een lange siesta voelde ik me al weer wat beter gelukkig!
Joselle was weg want haar papa was vrijdag aangekomen :)
's Avonds was er een feest van onze school in de Camelot dus daar wilde we toch wel even kijken.
Rond kwart over 11 met zn allen aangelopen naar de Plaza Mayor om daar MaryLisa en 2 andere Nederlandse meisjes op te wachten, Tara en Diana.
Eenmaal in de Camelot waren we een van de eerste dus was er weinig te beleven helaas! Uiteindelijk werd het toch vol, maar de sfeer was ver te zoeken dus zijn we maar snel naar Gatsby gegaan.
Hebben t daar erg leuk gehad, alleen op een gegeven moment was Marlene verdwenen. Het is niet echt een uitgaanstype en MaryLisa en ik gingen maar vragen wat er aan de hand was. Ze vond t niet zo gezellig etc en te druk en was moe dus die is na een uurtje dan ook naar huis gegaan.

MaryLisa moest wachten op dr lover van Donderdag dus die zat om die 10 sec. op dr mobiel te kijken en jahoor uiteindelijk stond ie dan voor dr neus. Zij met hem naar de Camelot gegaan. Naja zelf dan ook maar weg gegaan met Tara en Diana. Op een gegeven moment had ik bericht van José en hij kwam naar de Irish Rover en ben met Tara, Diana en nog wat andere en zijn vrienden richting Cubic gegaan. Ik had donderdag een lekker misdrankje op en dacht laat ik dat ook eens bestellen in Cubic was 6,50!!! WTF!! ik had natuurlijk niet genoeg geld meer over had 5 euro nog wat. Toch voor elkaar gekregen dat ik mn drankje mocht meenemen haha :P
Na een uurtje waren José en ik iedereen kwijt en zijn we maar naar huis gelopen waar we zinnen maakten die Engels en Spaans gemixt waren en gebarentaal aan te pas kwam en over de raarste dingen hebben gepraat zelfs over politiek haha. Eindelijk thuis, lekker mn bedje ingedoken en volgende dag gelukkig kunnen uitslapen.

Zaterdag rustig dagje gehad, even nog op internet geweest en vieze lunch gehad, iewtsj! Daarna weinig gedaan want voelde me nog steeds niet 100%.
's Avonds ben ik met Joselle, Willem en Peter (oom van Joselle) uit eten gegaan.
Moesten eerst nog restaurant zien te vinden want een vriend van Peter had een restaurant aanbevolen alleen zaten allemaal oude mensen dus werd m niet.
Daarna maar naar La Hoja gegaan, daar had ik uhm een stuk vlees alleen weet niet meer wat t was en Joos hetzelfde. Alleen daar zat iets heel mals tussen ik dacht eerst dat t een creme ofzo was maar dat was t niet, Peter en Willem wisten wat t was maar die zeiden niet wat t was. Heb t maar opgegeten en kreeg daarna te horen dat t Ganzen Lever was ! :O Dat bestel ik dus mooi niet meer he! Ook het toetje wist ik niet wat er tussen de ananas zat, dus had een verrassende maaltijd.
's Avonds nog even uitgeweest en 2 mensen leren kennen haha.
Vroeg naar huis gegaan want voelde me nog niet lekker.

Zondag zou Joselle me smsen als ze aan t ontbijt zat die normaal om half 9 is. Om half 9 kreeg ik een smsje dat er geen ontbijt was gedekt en ze met 5en zaten te wachten haha. Ze zei dat ze nog zou wachten tot 9uur omdat het vorige week t zelfde was. Ik lekker in mn bedje blijven liggen tot 9uur en ben maar gaan douchen. Om half 10 kwam blijkbaar Juan binnengelopen en stond verbaasd te kijken dat er mensen wilde ontbijten nee fijn!
Rond 10uur zijn we naar Segovia gegaan met zn 4en.
Na lekker in de auto te hebben geslapen kwamen we aan en de zon scheen, lucht was blauw en stad was harstikke mooi!
Eerst even wat gedronken en hapje gegeten en daarna de stad gaan verkennen!
Er staat een megagroot aquadukt van de Romeinen en uhm een Katedraal die wel erg mooi is alleen hele vagen beelden heeft staan van Jezus. Daarna nog doorgelopen naar t Kasteel het Alcazar.
Rond 4uur zijn we terug naar huis gegaan en weer lekker geslapen in de auto, god god wat een leventje.
Terug in Salamanca hebben we nog even op t terrasje gezeten, kwamen even vuurspuwers langs die echt behoorlijk raar waren en hebben we lekker gekletst. Daarna snel omgekleed en nog uit eten gegaan in een leuk spaans Restaurantje.
Ik kreeg een kaart voor me en wist begot niet wat alles betekende! Ik denk doe op de gok iets bestellen!
Na enige tijd wachten kwam t eten, had ik toch de Lam wat Willem al 3 dagen naar op zoek was op de kaart :P. Naja wel lekker gegeten haha en na bomvol te zitten maar naar huis gegaan. Nog gedag gezegd tegen Willem en Peter die vandaag weer naar huis gegaan.

Vandaag weer naar school geweest, nu snap ik t bijna gelukkig t verschil tussen 2 verleden tijden en tijdens de conversatie les moesten we een zelfverzonnen verhaal gaan schrijven, maar da ging gelukkig goed!
Weer lekker vet gelunchd friet met gebakken eieren, De combinatie:P
Vanavond eventjes weg en dan weer op naar morgen na een lang weekendje!

Kusjes,

P.S Mis jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Salamanca

Recente Reisverslagen:

16 November 2010

Nog maar 2 weekjes hier :(

07 November 2010

Weer een goeie week gehad!

31 Oktober 2010

Maand voorbij.

25 Oktober 2010

Weer een weekendje voorbij.

22 Oktober 2010

Afgelopen week
Angeline

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 15188

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Stage Barcelona

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Salamanca

Landen bezocht: