Afgelopen week - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu Afgelopen week - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu

Afgelopen week

Door: angelinemarx

Blijf op de hoogte en volg Angeline

22 Oktober 2010 | Spanje, Salamanca

Weer tijdje geleden van mn laatste blog, en word doet het niet dus dit wordt even een tijdje typen.

Heb dr weer een drukke week opzitten te beginnen met zaterdag!
Lekker uitgeslapen, gelunchd met de restjes van afgelopen week heerlijk en daarna naar de mac gegaan. Er was van alles te doen op de Plaza Mayor, iets voor kinderen ik weet t niet.
Rond 4uur ben ik met MaryLisa, Marlene en Nathalie naar de Mall gegaan en hebben we lekker gewinkeld, niet dat ik veel gekocht hebt maar da hoeft ook niet.
We hebben er facking 4uur rondgelopen en hadden dus de bus van 8uur waardoor we t avond eten niet meer konden, zijn we maar naar de Mac gegaan waar ik zeer gezond een salade heb gegeten :)

Nou toen gingen we zaterdagavond op stap, hoewoow dat was een leuke avond!
Eerst waren Joselle en ik met zn 2en, zijn we wat barretjes afgelopen. Zijn we eerst op zoek gegaan naar de Nederlandse meiden want wilde even laten zien hoe prachtig mooi ze dansten (sorry).
Daarna op naar de Camelot, stonden we eerst beetje te staan met zn 2en, totdat er 1 zatlel van n spanjaard naar ons toe komt gelopen, de hele tijd aan t lachen is en handkusjes geeft en dan plotseling begint te fluiten! Wij natuurlijk weer de grootste lol want verstonden er ook geen drol van maargoed, hebben wel daar plezier gehad.
Vervolgens kwam MaryLisa en zijn we naar de Gatssby gegaan waar 3 oude mannen rond de 40 begonnen te praten iewtsj, nou hebben we daar even gedanst en gelachen enzo maar op een gegeven moment wilde Joos toch maar snel weg van die mannen en zijn we naar de Chupeteria gegaan. Daar de overheerlijke Piña Colada gedronken maar was niet zoveel dus zijn we naar buiten gelopen.
Daar stonden 3 jongens van portugees, duitse, spaanse afkomst iets in die richting. Waar Mevrouw Bogaerts t al snel gezellig mee had:)
We kwamen zo beetje in contact en besloten om met zn allen ergens heen te gaan Cubic werd m niet dus gingen we naar een andere Discotheek waarvan ik de naam niet meer weet.
MaryLisa had haar nieuwe schoenen aangetrokken en een nieuw jurkje en kon op de schoenen niet meer lopen, ze vroeg of ze op de rug mocht van zoon jongen en dat was prima. Maar ja hoor komt Joselle aan, die knijpt die jongen in zn zij en daar gaan ze, Bam, MaryLisa valt achterover op de grond met dr beentjes de lucht in en een jurkje aan je kan je wel voorstellen hoe dat eruit heeft gezien, vervolgens heeft de jongen zn evenwicht niet meer en valt over dr heen, haha, echt een te mooi plaatje. Eenmaal aangekomen viel t wel een beetje tegen dus waren we al snel weer buiten, Joselle is maar naar huis gegaan want dat was wel nodig vort haha. Daarna ben ik met MaryLisa weer verder gelopen want we moesten nog wachten op José. We hadden gelukkig een warm stuk gevonden waar we konden wachten waar we onder het genot van een spectaculaire show (vrouw was boos op een man, en sloeg m blabla) zaten. Uiteindelijk kwam die dan aan met 2 andere vrienden uhmm christian ofzoiets en .... daar hebben we nog mee gezeten en vervolgens mn bedje maar opgezocht!

Zondag om half 2 uit mn bedje gekomen en nog steeds moe zijn. Ik zou mams hotel gaan zoeken maar was er niet echt van gekomen en ben ik maar op internet gegaan. Eenmaal weer thuis heb ik een filmpje aan gezet en daarna lekker gaan slapen want maandag weer een nieuwe dag.

Maandag had ik weer een nieuwe klas, deze is wel gezellig :) Zitten ook 4 Nederlandse bij, een engelse en 2 duitsers. De leraren zijn ook goed en bij grammatica krijg ik eindelijk aantekeningen en conversatie gaat ook beter!
Laatst hebben we de hele tijd over bier gepraat en commercials gekeken over Estrella en daar moesten we dan over praten, nou vervelend haha.
Verder die dag niet veel meer gedaan denk ik, (is eent tijdje geleden he) werd op t moment dat ik dit stukje aan t schrijven was helemaal gek omdat ze op die banjo aan t spelen waren en iets van Bach ofzo hadden opstaan ah echt verschrikkelijk! en oja heb ik weer een film gekeken en even naar MaryLisa en Marlene gegaan want die waren ergens wat een t drinken.
Dinsdag ook weer naar school gegaan, werd weer wat opgebouwd op de Plaza Mayor wat nu een boekenbeurs ofzoiets blijkt te zijn jeej!
's avonds wilde ik niet thuis eten dus ben ik met Marlene en MaryLisa tapas gaan eten. Echt de grootste lol gehad over de stomte dingen, zijn 4 barretjes afgeweest die we niet kenden en hebben nergens lekker gegeten behalve in de eerste want da was iets met Lasagne. Naja die avond dus veel gelachen, waarover weet ik al niet meer.

Woensdag heb ik dan maar het hotel opgezocht van mam erg mooi en dicht bij de Plaza Mayor.
De zon scheen ook volop dus zijn Joselle, Milou en ik in t park gaan zitten met een boekje erbij. Op een gegevevn moment komen 2 ouwe opa's op ons afgelopen en begonnen te lullen, we moesten maar jongens scoren in de Disco ofzoiets en de ander begon opeens Nederlands te praten huh?? Hij had 10jaar in Nederlands gewoond sinds 1966 tot 1976 of iets in die richting! Natuurlijk hard gelachen want ja da verwacht je ook niet
Nog savonds op internet gezeten, waar ML weer sterk aanwezig was, kijkt ze je gewoon 1 minuut strak aan en dan schiet ze ineens in de lach of begint ze over een gesprek dat je een relatie hebt als je veel emoticons naar elkaar stuurt, die spoort echt niet maar op een goede manier :)

Ja sorry heb deze week niet heel veel meegemaakt maar genoeg om veel over te vertellen!
dan de DOnderdag.
Eerst naar school geweest, waar de grammatica les te saai was omdat ze alleen maar aan t schrijven was en had t al eens gehad en pff maar de tijd ging gelukkig snel! de conversatie les was wel grappig want we moesten eerst dan je beste vriend/in beschrijven en daarna over dieren hebben.
Aan t einde van de les moest je zeggen wat woorden betekenden en dat was dan blaffen, kwaken etc. toen t 1uur was mochten we pas gaan als we met heel de klas zoo deden huilen als een wolf en anders konden we blijven wtf :P
Toen we thuis kwamen kreeg ik te horen dat we geen lunch hadden, ik kwam in de deur opening te staan is toch de keuken ontploft of t eten, heeel de keuken van boven tot onder en in de gang geel! Was zo zielig alles zat onder en ze heeft ook heel de middag alleen maar gepoetst om alles schoon te krijgen en t plafond is nog steeds geel! Dus onderweg kwamen we Milou, Jeremy en Ashly tegen en hebben we wat bij de mac gegeten, daar zagen we allemaal mensen in carnavals kleren voorbij komen want was soort introductie van de Medische studenten, erg leuk om te zien!
Smiddags ben ik met Milou in de zon gaan liggen met een boekje erbij was heerlijk! leek net 30 graden geen problemen mee en hoe is t weer daar?? :P
Gisteravond nog met ML een barretje ingedoken, wat erg gezellig was! Waren veel Spanjaarden dus heb goed spaans gepraat, eentje had in Nederland gewerkt als beeldhouwer ofzoiets very interesting. Daarna nog 4 andere spanjaarden leren kennen, Kenny en Bryan en die andere 2 namen zijn te moeilijk.
Nog een gezellige avond mee gehad, goed spaans gepraat! Zijn we mee naar een mooie spaanse bar gegaan en daarna maar naar huis want vandaag weer naar school.

Alleen voelde me vandaag niet zo lekker, heb ook slecht ontbeten dus vanmiddag lekker een siesta gehouden!
Vanavond weg met ML en Marlene en hopen dat t een leuke avond gaat worden!

Ook is Sjonnie weer eindelijk terug bij mij :)!!

Verder nog niks te vertellen, en hoe is t verder daar nog leuke dingen mee gemaakt of gebeurd in ghetto rosmalen??

Spreek jullie!

Kusjes,

P.S Mis jullie

  • 23 Oktober 2010 - 09:39

    Oma Elly:

    hi angeline,
    als ik je bericht zo les, moet ik toch lachen en ben blij dat jij zo'n heerlijke tijd meemaakt!
    Geniet ervan en leve de lol! Fijn dat je nu al zo goed spaans kan praten. Ik verheug me er al op als je weer terug bent, dan kan ik je weer "live" zien en spreken en dan wil ik het laatste nieuws nog horen. Zo, mein Liebchen, prettig weekend, groetjes aan jou en Joselle en tot "kijks" hier op m'n scherm. Tschüüüüüüüüüs Oma en Opa uus Kölle.

  • 23 Maart 2012 - 17:12

    Joselle:

    Daar stonden 3 jongens van portugees, duitse, spaanse afkomst iets in die richting. Waar Mevrouw Bogaerts t al snel gezellig mee had

    Hahahahahahaha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Salamanca

Recente Reisverslagen:

16 November 2010

Nog maar 2 weekjes hier :(

07 November 2010

Weer een goeie week gehad!

31 Oktober 2010

Maand voorbij.

25 Oktober 2010

Weer een weekendje voorbij.

22 Oktober 2010

Afgelopen week
Angeline

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 15190

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Stage Barcelona

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Salamanca

Landen bezocht: