Mn eerste dagje - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu Mn eerste dagje - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu

Mn eerste dagje

Door: angelinemarx

Blijf op de hoogte en volg Angeline

03 Oktober 2010 | Spanje, Salamanca

Het begon allemaal goed gister.
Om 1uur vertrokken en helaas gehuild maar dat was natuurlijk om de scooter(A)
Eenmaal aangekomen op het vliegveld was er weinig te beleven, zat daar gezellig in mn eentje tussen de gezellige spanjaarden in en uiteindelijk mochten we dan het vliegtuig in.
Weer tussen de fransen en spanjaarden. Toen begon ik maar s aan mn leuke cadeau en jullie verhaaltjes te lezen, naast me zaten 2 mannen en die zaten me af en toe vreemd aan te kijken aangezien ik af en toe in lach schoot door jullie opmerkingen maarja dat hoort er natuurlijk bij.
Toen we waren geland had ik toen ik het vliegtuig uit liep van de trap af echt even zo’n gevoel dat er iemand speciaals op je staat te wachten als in een film :P alleen helaas was bij mij dat de chauffeur, een klein spaans mannetje.
Had al gelijk ellende met mn koffer toen ik die moest pakken want mn nagel is echt ver dr af gescheurd great haha.
Eenmaal bij de echt zeer luxe auto aangekomen waar ik in werd gereden begon meneer…. te praten op zn spaans, het was te volgen alleen begonnen we op een gegeven moment s over t weer.
Ik dacht dat ie toen was uitgepraat of t in Nederland warm of koud weer was, dus ik op mn beste spaans vertellen dat het rond de 20 gr is en niet echt heel warm, maar je raad t al meneer de chauffeur had het gewoon over de airco! Heel goed angeline! En natuurlijk over t WK gehad hij vond het een kleine overwinning maar van spanje.
Uiteindelijk rond half 10 ’s avonds aangekomen in Salamanca, echt hartstikke mooi hier.
Ben ik bij mn nieuwe huisje aangekomen (Padre Camara 18 2de verdieping B) jaja Bij Joselle!!
Een dikke man die mn gastvader is Juan, allemaal gelijk dingen uitleggen blabla. En mn kamer laten zien. Wel echt hartstikke aardig en vrolijk gelukkig!
Echt mooi kamertje (veel kastruimte heee :D) en slaap met een meisje uit zwitserland, Marleen. Wel een beetje verlegen maar hebben al lekker gekletst op zn engels dus die ik kan ik hier ook goed verbeteren.

Dan zijn we gisteravond rond half 12 gaan stappen, want wilde iedereen wel leren kennen.
Je had Mattius maar die is vanochtend vertrokken, Milou een Nederlands meisje alleen die had ik niet veel gezien en Jeremy een Amerikaanse chineese jongen echt zoo schattig hij is nog maar 15 en ging gister voor de eerste keer in zn leven mee uit en gelijk aan de Sangria haha, het viel ook erg goed bij m natuurlijk, beetje wankel toen we terugliepen.
Dan had ik nog 2 jongens ontmoet die kwamen uit Duitsland en Zwitserland Johannes (Johan) en Dario , alleen ja eentje is niet echt de knapste en hadden jo en ik wel wat lol om maargoed begon je een beetje te plagen en vervolgens zit je er aan vast, fijn, maar toch is ie wel erg aardig!
De kroegen zijn hier echt mooi en de muziek super!

Vanochtend 8uur weer mn bedje uit en half 9 aan t ontbijt gezeten, waren niet echt veel mensen aangezien de vorige avond. Toch goed ontbeten en om 10uur naar de markt gegaan. Bleek toch iets verder te zijn dan gedacht en geleerd om beter op de borden te kijken, namelijk 2x gevraagd naar een straat en waar de markt was en 2x liepen we al in die straat en recht voor ons was de markt.
De markt was groot maar gewoon normaal, leuke sieraden en tassen ofcourse.

Nu even in de mac een berichtje plaatsen en zal snel wat foto's plaatsen

Voor de rest nog niet veel meegemaakt en straks om half 3 lunch time!

Nu stop ik er maar s mee, spreek jullie snel!

Kusjes.

P.S Mis jullie

  • 03 Oktober 2010 - 11:56

    Joselle Bogaerts:

    ik mis jou ook:(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Salamanca

Recente Reisverslagen:

16 November 2010

Nog maar 2 weekjes hier :(

07 November 2010

Weer een goeie week gehad!

31 Oktober 2010

Maand voorbij.

25 Oktober 2010

Weer een weekendje voorbij.

22 Oktober 2010

Afgelopen week
Angeline

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 15221

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Stage Barcelona

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Salamanca

Landen bezocht: