Nog 9 dagen! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Angeline Marx - WaarBenJij.nu Nog 9 dagen! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Angeline Marx - WaarBenJij.nu

Nog 9 dagen!

Door: angelinemarx

Blijf op de hoogte en volg Angeline

23 September 2010 | Nederland, Rosmalen

Lieve Iedereen,

Over 9 dagen vertrek ik naar Salamanca.
Ga ik Joselle maar s lastig vallen :)
Heb dr echt harstikke veel zin in en ben erg benieuwd hoe t gaat worden!
Alleen weet ik nu al dat ik jullie allemaal ga missen.

Ik ga nog maar s lekker genieten van deze laatste dagen hier en dat er maar niks meer tussen komt war.

Jullie kunnen hier straks mn verhaaltjes gaan lezen en als t goed is krijgen veel van jullie een mailtje als ik m plaats (da test ik nu maar ook gelijk).

Dikke Kus,

Angeline

P.S Ik hoor het graag als er nog tips zijn van dingen die ik echt niet moet vergeten aangezien dat bij mij wel s t geval is :)

  • 23 September 2010 - 18:06

    Kim:

    heeeyyy angelientje!
    leuk mailtje en goed bedacht om zo ons dingen te laten weten! ben ook heel benieuwd hoe je het gaat krijgen, dus goed idee deze site ;)

    dikke kus je aller beste liefste nichtje kim (haha nee ik overdrijf)

    p.s ontvang je dit nu ook ?

  • 25 September 2010 - 16:48

    Joselle:

    Holaaaa Chicka,

    Ik kan niet wachten totdat je me komt lastig vallen haha. Vind ik echt helemaal geen probleem! Nog een weekje, en dan kan jij hier ook lekker gaan genieten:)

    Een tip haha omdat je die zo graag wilt: neem niet teveel kleren mee voor warm weer, zo warm is het hier niet en 's avonds koelt het echt heel erg af.. Heel mijn koffer zit vol met jurkjes etc, maar daar heb je hier dus echt helemaal niks aan. En neem een dikke trui mee! Die ben ik vergeten, dus ga ik hier maar kopen:D

    Als ik nog een tip heb dan zal ik het je laten weten haha.

    Zie u over 7 daagjes, als je wil kom je die zondag maar naar mij toe of ik naar jou en dan zal ik je eens eventjes de stad laten zien haha. Lekker cultureel, op zondag is hier namelijk niet heel erg veel te beleven, aangezien de winkels dicht zijn..

    Xxxxx

    Ps. En tuurlijk ga je iedereen missen, maar het komt allemaal wel goed, als je hier wat meer mensen leert kennen en je het hier naar je zin gaat krijgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rosmalen

Salamanca

Recente Reisverslagen:

16 November 2010

Nog maar 2 weekjes hier :(

07 November 2010

Weer een goeie week gehad!

31 Oktober 2010

Maand voorbij.

25 Oktober 2010

Weer een weekendje voorbij.

22 Oktober 2010

Afgelopen week
Angeline

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 15218

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Stage Barcelona

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Salamanca

Landen bezocht: