Afgelopen 2 dagen. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu Afgelopen 2 dagen. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu

Afgelopen 2 dagen.

Door: angelinemarx

Blijf op de hoogte en volg Angeline

16 Oktober 2010 | Spanje, Salamanca

15-10-2010.
Gisteren met mn verhaal gestopt toen ik met Joselle een hapje ging eten.
We zijn rond de plaza mayor gelopen en uiteindelijk hadden we een goed restaurant gevonden!
Het zag er mooi uit, en gezellige sfeer, goede muziek en 2 verdiepingen :O
We hadden wat frietjes met een soort tomatensaus genomen en een stuk vlees met wat brood en sla. Was erg lekker, alleen toen we t op hadden toch was t toch wel wat veel!
Daarna zijn we naar huis gegaan om ons om te kleden.
Joselle en ik hadden een jurk gekocht om gisteravond aan te trekken. Ik was zo goed als omgekleed alleen mn jurk was een beetje ja zwierderig ofzo en leek beetje alsof ik zo de salsa kon gaan dansen, maar toch blijft de jurk mooi, totdat ik een smsje van mevrouw Bogaerts kreeg dat bij haar de jurk nu stond alsof ze Maria was haha. Dus die had zich ook alweer omgekleed, nou uiteindelijk een outfit gevonden en om 11uur aangelopen.
We gingen eerst naar t barretje omdat ze wat zouden spelen voor Joselle, toen we er waren en naar binnen liepen zat er wel geteld 1 man aan de bar haha. Maar toen we nog geen 3 seconden binnen waren kwam gewoon heel de groep binnen in uniform! Woow. Volgens mij hadden ze niet in de gaten dat Joselle jarig was, maar er kwam wel een jongen binnengelopen met een verjaardagshoed op dus was even apart. Uiteindelijk maar gezegd dat ze jarig was en Esteban (de barkeeper) zette keihard ‘Lang zal ze leven’ aan. Joselle helemaal blij natuurlijk hahah. Maar toen ze paar liedjes hadden gespeeld begon t vort te vervelen en na veel wachten zijn we uiteindelijk maar aangelopen!

Vervolgens naar de Gatsby waar t wel gezellig was, maar was t niet helemaal.
Er was een flirting night in the Irish Rover maar wat voor verhalen we daarover hadden gehoord, dat je met koppels zo sexy mogelijk moet zoenen, zo sexy mogelijk een banaan met slagroom eten, 10 sec ofzoiets een fake orgasme doen etc. maarja, zo nieuwschierig als we zijn zijn we met Mary-Lisa, Joselle, Marlène, Thomas en ik er heen gegaan. Eerst stikkertje opplakken, bezet, single of neutraal.
Was erg druk, leuke muziek en dr hing een groot scherm met ‘In 10 minutes, Kissing contest, Prize 30 euros and a bottle champagne’ . Ohjee daar gaan we dacht ik.
Onder het genot van een biertje stond ik mooi toe te kijken naar het eerste koppel, 2 heterokoppels, muziek gaat aan (dat striptease nummer weetjewel) woo die gingen los niet normaal! Op elkaar rijden en zoon koppel was Italiaans/Frans en dat meisje springt harstikke charmant op die jongen met een kort rokje met een string dr onder, misschien kan je je wel voorstellen hoe t er uit heeft gezien haha :P
Afgelopen, nieuwe koppels Lesbiesche (hoe spel je dat?) koppels!!
Komt toch da duitse meisje opgelopen die met ons op Tapastour was, wtf! Heeft eerst dr vriend opgebeld of ze mee mocht doen van m hahah! Nou zij is normaal harstikke verlegen, staat ze op t podium beetje vies te doen, en t andere koppel een pool met een zwits, nou dat zag er al helemaal niet uit maar hebben uiteindelijk wel gewonnen! (zie foto’s)

Dat was dus de kissing contest, volgende contest was bananen eten alleen da hebben we niet meer gezien omdat het al leeg begon te lopen en volgens mij had niemand zich ingeschreven, toch weer.
Uiteindelijk thuis aangekomen, snel mn bedje ingedoken en vandaag weer naar school gegaan.

16-10-2010
Gisteren weer naar school gegaan zoals gewoonlijk, maar was niet veel te beleven. Eenmaal thuis aangekomen weer wachten op de lunch. Lekker gegeten, Paella! Daarna siesta gehouden en eenmaal weer wakker geworden even met Marlene de stad ingegaan en bij wat dingetjes gekeken.
Om 8uur zoiets kwamen er 4 nieuwe Nederlandse meisjes, ze komen uit Doetichem en zijn rond de 15, 16 jaar. Ze zijn erg aardig maar ook erg vrolijk, zo wsa t vanochtend rond half 10 gok ik, dat ik wakker werd van gelach, gegil etc. olee!
Gister na me lang verveeld te hebben ben ik naar Marlene en MaryLisa gegaan en hebben we gezellig gezeten en veel gekletst, Marlene was nog wat ziek dus die hebben we naar huis gebracht, daarna zijn MaryLisa en ik naar wat barretjes geweest en vervolgens vonden we die Nederlandse meisjes, OMG! Helemaal gek, dansen en weet ik t allemaal, er mooi om aan te zien haha.
Toen ik geen zin meer had om er naar te kijken ben ik maar aangelopen en lekker mn bedje in gedoken.

Vanochtend dus heel fijn wakker geworden. Vandaag is t erg mooi weer, de zon schijnt volop en er is wa bezig op de Plaza Mayor dus ga ik zo maar s kijken, Straks waarschijnlijk even naar de Mall toe en vanavond wordt een verrassing :)

Kusjes,

P.S Mis jullie

  • 18 Oktober 2010 - 18:24

    Oma Marij:

    hey angeline ,jij hebt het daar reuze naar je zin zo te lezen.leer je nog wel iets daar (haha) geniet maar nu ben je nog jong , maar we missen jou wel hoor . dikke kus van opa en van mij lieverd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Salamanca

Recente Reisverslagen:

16 November 2010

Nog maar 2 weekjes hier :(

07 November 2010

Weer een goeie week gehad!

31 Oktober 2010

Maand voorbij.

25 Oktober 2010

Weer een weekendje voorbij.

22 Oktober 2010

Afgelopen week
Angeline

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 15217

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Stage Barcelona

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Salamanca

Landen bezocht: