Na 2 weken Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu Na 2 weken Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Angeline Marx - WaarBenJij.nu

Na 2 weken Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Angeline

30 Augustus 2012 | Spanje, Barcelona

Hola a todos!

Ik heb maar besloten om toch maar een nieuwe reis toe te voegen aan waarbenjij.nu, aangezien nu iedereen het zo ook kan volgen wat ik hier allemaal beleef! Natuurlijk zal ik ook in het boekje blijven schrijven hoor ;)

Mijn eerste twee weken in het hotel zitten er inmiddels al op en ben al bijna weer een maand in Barcelona en I love it!
Ik ben 2 augustus aangekomen in Barcelona en heb de eerste week heel veel gezien in Barcelona, want wilde natuurlijk wel weten waar alles te vinden is en waar ik natuurlijk de Blanco kan vinden hier! Na een weekje de toerist hebben uitgehangen was 10 augustus de eerste dag dat ik naar t hotel moest gaan voor een kleine introductie en om mijn uniform te passen.
Ik was vrij zenuwachtig om er heen te gaan maar eenmaal mezelf te hebben voorgesteld voelde het al of ik er vaker was geweest en voelde me erg op me gemak. Na een korte introductie heeft Maribel me een kleine rondleiding gegeven door het hotel en waar alles is voor het personeel. Daarna mocht ik mn uniform gaan passen, t was een heel lief klein spaans vrouwtje die mij hielp en me graag wilde helpen!
Na een uur was ik al weer klaar en stond ik weer buiten, het was zo snel gegaan!

Die maandag was dan de eerste dag dat ik ging beginnen in het hotel. Ik sta achter de receptie maar omdat ik het hotel en de kamers nog niet kende, liep ik de eerste dag mee in de housekeeping om alles te zien, hoe de kamers zijn etc. het was echt harstikke leuk, iedereen was aardig, wilde graag helpen en vroegen me van alles! De andere twee dagen liep ik mee met de whatever/whenever service van het hotel en zaterdag was dan de eerste dag achter de receptie!
Ik was lichtelijk zenuwachtig maar dat was al snel verdwenen omdat iedereen me op me gemak stelde, het was zoo leuk om te kijken hoe het in het hotel allemaal in z'n werk gaat en hoe ze de gasten helpen!
De eerste dagen heb ik ook vooral meegelopen als 'schaduw' zodat ik alles goed kon zien hoe het werkte, hoe ik de gasten moet informeren en het systeem werkt.
Na de eerste week was ik vrij gebroken door alle informatie en door het vele spaans en engels spreken, maar het is echt top!

Ik heb al erg veel meegemaakt in het hotel en met wat voor rare vragen ze komen in het hotel, maar vind het alleen maar leuk om te helpen!
Ook wil ik heel veel vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt maar doordat ik een beetje laat begin met dit reisverslag weet ik niet hoe ik het allemaal moet verwoorden, maar dat komt wel als ik weer thuis ben haha.

Nu zit ik lekker thuis en de vernedering te verwerken van gister dat Barcelona heeft verloren van Real Madrid helaas.
Ik zal snel een nieuw verslag plaatsen dat meer relevant is!

Un beso y abrazo

  • 30 Augustus 2012 - 16:32

    Joselle:

    Leuk om te lezen Ang, fijn dat je je zo vermaakt in het hotel!!! Veel plezier nog, en tot snel xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Angeline

Actief sinds 17 Sept. 2010
Verslag gelezen: 1137
Totaal aantal bezoekers 15226

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Stage Barcelona

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Salamanca

Landen bezocht: